ta pernah takod dgn kaw

Dont tell me about my priorities

taaaraaaa..! readers..sehad ta ?..hee ap sal plak ftin tnya mcm tu..?sja ja..bkan slalu fatin nak tnya korang kan..so mlam nie..ftin post 1 entry yang bertajuk TA PERNAH TAKOD DENGAN KAW..oke kea ta ayt tu..?harap2 oke lha..y fatin post bnda tu ha ?..oh nak twu sbb ap..sbb sorg mmt nih..mcm nya hape lgi..hmpeh sgguh..egt dy bgoih sgt lha tu..pirrrraaaahhh..pragai mcm nya hape kowt..mmt nih sjak naek pgkat dy tros naek belang..mkin trok bukan mkin bgus..smua org n=dh tak thandgn skap dy aw..fatin sndri pn dh ta tahan..dy egt ftin nih bole d'pjak2 kha ?..no way lha..hri tu dy penah bg mlu klas..sbb pragau dy mcm nya bodo lgi..ftin gram ftin nak pegy repod kt cegu..dy sruh lha..dy smpai kta mcm nih..

mamat~weyh fatin ,hg kan yg nak pi bagi tau kat cikgu pasal aku buat hal tu
fatin~ha ! aku la sapa lagi..awat ?
mamat~owh tapalah..hang pi la bagi tau ..pi la , pi la..nanti baru hang tau langit tinggi rendah..kan kan kan..
fatin~owh oke2..insyaallah aku bagi nah..hang sabar ja
mamat~ta payah dok insyaallah lah..pi bagi teros..pi ja tau
fatin~ha oke2..hang tak payah risau sangat aih..

mmg bes kan ayt mcm tu..first tyme fatin juah dengan mamat tu..yang paling tak tahan tyme dy kta langit tggi rendh..weyh..mmg lha lgit tu tggi ..takan lha dy rndh ,klau rndh sah2 fatin bole capai langit tu..tada otak ka ?..mf terkasar..n lgi satu ayat yg baru fatin gadoh dengan dy

abel~panggil jap faris syahmi
fatin~faaarrrriiiisss syyyaaahhhmmii abbbeell panggggiiilll (cakap kuat2)
mamat~bising sangat aih
fatin~lantak lah kat aku , tak kacau hidop hang sudah
mamat~eee perasan sangat aih hang pun
weellll mamat oi..tyme tu dlam klas aq sorg yg bsing oke..hg mcty tuju ayt tu dkat fatin kan ?..ta payah lha nak cover weyh..btw , fatin dh crita dh pragai kaw dkat cegu..cegu kta kita tggu dan lihat ja..tggu taw..nnt hg tw lha ayt lgit tggi rndh tu khas utk sapa..sma ada khas utk fatin tau khas utk hg lha mamat..

3 comments:

nurul nabila (abel) said...

yeay ! yeay ! esk kita tau langit tinggi ka rndh :)

. said...

yup..:)..ta sbar

. said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

doa fatin dapat 8A